Friday, July 15, 2011

Suka-duka 2011 | Kelahiran Wan Zafran Haziq

Salam...

Agak lama juga aku tak mencoret kt blog ni..(sebenarnye dh dkt 1/2 thn dh pn..) Ape agaknye punca2 kemalasan aku nie agknye?? sebenarnya terlalu bnyk yg aku nk kongsikan di sini..Ini juga merupakan 1st entry aku utk tahun 2011 nie..

Memandangkan dh lama xbuat post, aku ceritakan serba-sedikit ttg kisah kedatangan ahli baru dlm keluarga kami iaitu Wan Zafran Haziq..dilahirkn pada 28 November 2011 jam 5.11 petang di hospital ampang..berat masa tu 2.92 kg berat dr. abgnye haikal...ermmm..tak sempat lagi nk upload gambar anakku yg sorang nie...skrg dia dh memasuki usia 7 bulan... dh pandai merangkak dan mengagah2 kita bila ditegur...hehehe..bnyk dh keletah dia...tu belum lg dengan abangnye haikal...makin menjadi2 tahap kejelesannye sejak ada adik ni..mgkn dia rasa tercabar kot sbb agak lame jugak dia hidup sorang tibe2 jer kena share dgn org lain kan...Kesian haikal, dia ingat semua org dh tak sygkan dia lg kot...biasa la kn..aku pn ade gak bertanya dgn kwn2 ttg pengalaman diorg bile dpt anak baru..mmg rata2 nye akan cakap perkara yg sama...mgkn lama kelamaan hilang la sifat jeles dia tu n leh terima keadaan yg sebenarnye...mudah2an..amin..klu tak mmg pengsan la aku dibuatnye..huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...